Η Αθηνά Κοντογιάννη είναι δικηγόρος και μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά από το 2004. Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Τμήμα της Νομικής Σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Επίσης είναι κάτοχος πτυχίου του Τμήματος Πολιτικών Επιστημών καθώς και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών του Τομέα Διεθνούς Δικαίου του Ελεύθερου Πανεπιστημίου Βρυξελλών (ULB).
Το δικηγορικό γραφείο αποτελεί συνέχεια του δικηγορικού γραφείου της Παρασκευής Κοντογιάννη που ιδρύθηκε το 1972. Η πολυετής εμπειρία, η συνέπεια και η εξειδίκευση στους κλάδους του ναυτικού και αστικού δικαίου καθώς και η συνεργασία με άλλους εξειδικευμένους επαγγελματίες (συμβολαιογράφους, φοροτεχνικούς, λογιστές, δικαστικούς επιμελητές) διασφαλίζουν την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, συμβουλευτικής και μαχόμενης δικηγορίας.
Έχοντας ασχοληθεί με πλήθος αστικών υποθέσεων (οικογενειακό, κληρονομικό, εμπράγματο, μισθώσεις, δίκαιο των ακινήτων, κτηματολογικές υποθέσεις), η δικηγόρος Αθηνά Κοντογιάννη αναλαμβάνει υποθέσεις του κλάδου αυτού με σοβαρότητα κι επαγγελματισμό, πάντοτε με γνώμονα τις ανάγκες του εντολέα.
Σοβαρότητα κι επαγγελματισμός
Πολυετής εμπειρία, συνέπεια και η εξειδίκευση στους κλάδους του ναυτικού και αστικού δικαίου
Το γραφείο μας είναι σε θέση να σας προσφέρει:
• Άμεσο προγραμματισμό συνάντησης ακόμη και εξ αποστάσεως για όσους κατοικούν εκτός Αττικής.
• Ενημέρωση σε όλη την διάρκεια της υπόθεση σας και παρουσίαση κάθε διαθέσιμης εναλλακτικής πρότασης.
• Συνεργασία με έμπειρους φοροτεχνικούς/συμβολαιογράφους/δικαστικούς επιμελητές σε περίπτωση που η υπόθεση σας απαιτεί περισσότερες ενέργειες.
Οι νομικές συμβουλές δεν είναι δωρεάν.
Όπως συμβαίνει σε όλα τα επαγγέλματα,οι υπηρεσίες που παρέχουμε καθώς και ο χρόνος που αφιερώνουμε για την εξυπηρέτηση του πελάτη είναι πολύτιμος.Για αυτό και είναι αναγκαίο να υπάρχει μια δίκαιη αμοιβή.Σε καμία περίπτωση δεν εννοούμε την υπερβολική χρέωση για παροχή νομικών υπηρεσιών.Ωστόσο δεν είμαστε σε θέση να εξυπηρετήσουμε αρκετούς που μας καλούν και ζητούν δωρεάν νομικές συμβουλές χωρίς να μας έχουν περιγράψει την υπόθεση τους ή δίνοντας ελλιπείς πληροφορίες.Εκτός από το οικονομικό του θέματος,κάτι τέτοιο θα ήταν και επικίνδυνο για τον ίδιο τον πελάτη αλλά και για την εταιρία μας=σε περίπτωση που ο πελάτης εφαρμόσει τις νομικές συμβουλές που του δώσαμε δωρεάν και υποστεί ζημία στα συμφέροντα του,τότε το πρώτο πράγμα που θα κάνει είναι να στραφεί εναντίον μας για αποζημιώσεις από την λανθασμένη νομική καθοδήγηση.Προφανώς και δεν θα επιδιώκαμε κάτι τέτοιο,για αυτό και αναφέρουμε ότι τα κείμενα μας είναι πληροφοριακά και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν εξατομικευμένες νομικές συμβουλές.
Κάθε υπόθεση είναι πλήρως κοστολογημένη.
Με δεδομένο ότι όλοι μας θέλουμε να γνώριζουμε τι ακριβώς είναι αυτό που πληρώνουμε και γιατί το πληρώνουμε,η εταιρία μας προχωράει θετικά και σε αυτόν τομέα.Σε κάθε μας πελάτη,δηλαδή,μετά το πέρας της υπόθεσης του παρέχουμε αναλυτικό κοστολόγιο για τα έξοδα που έγιναν στην διάρκεια της υπόθεσης καθώς και τον χρόνο που αφιερώσαμε για την επιτυχή ολοκλήρωση της.Η εταιρία μας,με αυτόν τον τρόπο,δεν υιοθετεί σε καμία περίπτωση τις κρυφές χρεώσεις.Στόχος μας είναι να εξηγήσουμε στον πελάτη τον τρόπο που προκύπτει το τελικό κόστος της υπόθεσης του,καθώς και να του εξηγήσουμε τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής.Μια τέτοια διαδικασία απαιτεί όμως συνεργασία και από τις 2 πλευρές,συνεπώς προσπαθούμε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του πελάτη.Ο τελευταίος,θα πρέπει όταν ολοκληρωθεί η υπόθεση του από το γραφείο μας,να είναι σε θέση να γνωρίζει ποιες νομικές ενέργειες έγιναν ακριβώς,και ποιο θα είναι το κόστος για κάθε μια ξεχωριστά από αυτές.Κι αυτό ακριβώς ερχόμαστε να διασφαλίσουμε,μένοντας πιστοί στην νοοτροπία της εταιρίας μας.
Στις συναντήσεις οφείλουμε να είμαστε τυπικοί.
Στην εταιρία μας,όταν προγραμματίζουμε μια συνάντηση με κάποιον πελάτη δημιουργούμε χρόνο στο πρόγραμμα μας και ενδέχεται να ματαιώσουμε άλλες εργασίες που θα έπρεπε να γίνουν εκείνη την στιγμή.Για αυτόν τον λόγο χρειάζεται ενημέρωση εκ μέρους του πελάτη σε περίπτωση που σκοπεύει να μην έρθει στην συνάντηση/να καθυστερήσει αρκετά.Είναι και θέμα ευγένειας σε τελική ανάλυση.Φυσικά και σε όλους μας μπορούν να συμβούν απρόβλεπτες καταστάσεις και μη αναμενόμενες εξελίξεις,για αυτό και δείχνουμε αρκετή κατανόηση στο συγκεκριμένο κομμάτι.Την ίδια κατανόηση ζητάμε και από τον πελάτη και κυρίως την σοβαρότητα των προθέσεων του σχετικά με το αν θα έρθει στην συνάντηση που έχουμε προγραμματίσει.Δεν χρειάζεται δηλαδή να κανονίζονται άσκοπες συναντήσεις,οι οποίες θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί αν ο πελάτης μας πληροφορούσε ότι έχει πιεσμένο πρόγραμμα/ότι σκοπεύει εξαρχής να αναθέσει την υπόθεση σε άλλον δικηγόρο κλπ.Από την εταιρία μας (και) σε αυτόν τον τομέα θα δείτε την καλύτερη εξυπηρέτηση,λόγω του ότι τοποθετούμε τον εντολέα/πελάτη στο κέντρο του ενδιαφέροντος μας.